دسته بندی موضوعی » عجایب صنعت خودرو ایران

» وقتی دلالان خودرو، متخصص می شوند

مطالب ویژه، مطالب عمومی، حقوق مصرف کننده ؟!، عجایب صنعت خودرو ایران / ۶ اسفند ۱۳۹۰ / 1,029 بازدید

در وضعیت کنونی کشور بر همگان روشن است که دلالان و نمایشگاه داران سهم عمده ای در فروش یا عدم فروش یک خودرو دارا می باشند. به طور مثال فردی را تصور کنید که با زحمات فراوان توانسته ۳۰ میلیون تومان پس انداز کند و قصد دارد تا سمندش را بفروشد و یک خودروی ۴۰ […]

 ادامه...

» حکایت یک خساست ساده ولی پرسود

مطالب ویژه، عجایب صنعت خودرو ایران / ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ / 605 بازدید

یکی از رسم های زیبای برخی خودروسازان داخلی در زمان مدیریت های پیشینشان قرار دادن اقلام ساده ای همچون جعبه ابزار ، جعبه کمک های اولیه ، قرآن ، مهر و سجاده و برخی چیز های دیگر در خودرو های تولیدی شان هنگام تحویل به مشتری بود . این رسم زیبا که روی هر خودرو […]

 ادامه...

» در حکمی واقعی و به دور از شوخی : مدیر روابط عمومی دخانیات به پارس خودرو رفت

اخبار، عجایب صنعت خودرو ایران / ۴ بهمن ۱۳۸۹ / 408 بازدید

داریوش سهرابی ، زین پس به جای ایفای نقش در مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران ، به عنوان مدیر بازاریابی و امور قراردادهای این شرکت خودروسازی فعالیت خواهد کرد . به همین مناسبت تصمیم داریم تا در این مطلب سوابق این مدیر جدید پارس خودرو را بررسی کنیم : – […]

 ادامه...

» ایران خودرو ادعا کرد : وارداتی ها نسبت به خودرو های داخلی ۳۳ درصد بیشتر سوخت می بلعند

محصولات ایران خودرو، اخبار، عجایب صنعت خودرو ایران / ۲۵ دی ۱۳۸۹ / 742 بازدید

کیوان وزیری مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد های خودرو ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: میانگین مصرف سوخت سیکل شهری محصولات سواری ایران خودرو ۱۰٫۶ و میانگین مصرف سوخت سیکل ترکیبی محصولات این شرکت (سواری) ۷٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. وی افزود: این درحالی است که میانگین مصرف سوخت خودرو های […]

 ادامه...

» مشکل اصلی صنعت خودرو ایران پیدا شد : حروف لاتین !

مطالب ویژه، عجایب صنعت خودرو ایران / ۲۰ دی ۱۳۸۹ / 321 بازدید

مدیر‌کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برخورد با شرکت‌های خودروساز داخلی که در نشان تجاری خود(برند) از اسامی و یا واژگان لاتین استفاده می‌کنند، خبر داد. علیرضا کریمی درباره موضوع الزام شرکت‌های خودروساز داخلی مانند “ایران خودرو ” و “سایپا ” در استفاده از نشان تجاری‌(برند) با واژگان فارسی اظهار […]

 ادامه...

اشتراک از طریق پست الکترونیک
با ثبت آدرس پست الکترونیک خود در لیست مشترکین میتوانید آخرین به روزرسانی های پایگاه را از طریق صندوق الکترونیکی خود دریافت کنید.
اشتراک از طریق خوراک خروجی rss پایگاه را میتوانید از طریق مرورگر خود و یا دیگر ابزارهای کار با خوراک (فید) دریافت کرده و از آخرین به روزرسانی مطالب مطلع شوید.

اجرا و پشتیبانی:

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این پایگاه برای کادر نویسندگان و اعضای تیم طراحی و توسعه محفوظ میباشد. در صورت نقل مطلب از این پایگاه، لازم است پیوند به صفحه‌ی منبع ارجاع شود.