» محصولات سنگ یانگ کره در ایران

۲۳ دی ۱۳۸۹ / مطالب ویژه، اخبار، رامک خودرو (نماینده سنگ یانگ ) / ۳,۷۴۹ بیننده /

بعد از استقبال قابل توجه از پیش فروش اول خودروهای شرکت سانگ یانگ، به زودی پیش فروش دوم این خودرو ها آغاز می شود.

سید احسان غفوریان ،مدیر فروش شرکت رامک خودرو با اعلام این مطلب تصریح کرد: پیش فروش اول این خودروها با اسقبالی بیشتر از پیش بینی ما روبرو شد و در مدت زمان یک هفته حدود تمامی خودروها پیش فروش شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر و همزمان با تحویل این خودرو سعی داریم تا پیش فروش دوم خودرو ها را آغاز کنیم.

غفوریان اضافه کرد: در بحث خدمات پس از فروش نیز در حال ایجاد ساز و کارهای لازم هستیم و در نظر داریم همزمان با رونمایی رسمی از این خودروها، خدمات پس از فروش آنها نیز معرفی شود و به صورت پلکانی ظرف شش ماه آینده مراکز خدمات پس از فروش فعلی(هفت نمایندگی) را به 10 نمایندگی افزایش خواهیم داد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش رامک خودرو، همچنین در خصوص اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و تاثیر آن بر بازار فروش این محصولات گفت: خودروهای مذکور با این رده قیمتی دارای مخاطبان خاص تری هستند و بحث هدفمندسازی یارانه ها نیز منحصر به شرکت رامک خودرو نمی شود و تمام فعالان این صنعت با آن روبه رو می شوند بنابراین نگرانی از این بابت نداریم.

منبع : عصر خودرو

---

cariran.ir: چیزی که در ایران باعث تعجب کسی نمی شود ، استقبال بی سابقه از پیش فروش خودرو است . با این حال باید دید رامک خودرو در ادامه راه و رقابت سختی که با رقیبانش در بازار دارد می خواهد چگونه به بقا ادامه دهد و آیا این استقبال های بیش تر از پیشبینی ادامه پیدا می کنند ؟

اکتیون ، در ایران در کلاس خودرو هایی همچون سوزوکی گرند ویتارا ، هیوندای توسان ، کیا اسپورتیج و نیسان قشقایی قرار می گیرد و از پیشرانه 2.3 لیتری 150 اسب بخاری بهره می برد . قیمت 48 میلیون و 450 هزار تومانی که برای این خودرو تعیین شده است زمینه را برای فروش بهتر سوزوکی گرند ویتارا با قیمت حدود 47 میلیون تومانی آماده می کند زیرا با شناختی که از زیبایی شناسی مردم ایران داریم مطئنا این خودرو در مرحله اول یعنی ظاهر توسط بسیاری رد خواهد شد . البته شاید برخی با پرداخت این مبلغ خواهان داشتن خودرویی مشابه BMW X6 البته تنها در سبک طراحی باشند ! اکتیون از نظر فنی و آپشن ها در مقابل رقیبان حرف زیادی برای گفتن ندارد اما با توجه به نوآوری هایش می تواند طیف طرفداران خاصی را برای خود به دست آورد .

محصول دوم رامک خودرو ، سنگ یانگ کایرون است که در کلاسش خودرو هایی همچون نیسان مورانو ، کیا سورنتو و هیوندای سانتافه قرار می گیرد . این خودرو در مجموعه فنی با بهره گیری از پیشرانه 3.2 لیتری 220 اسب بخاری با قیمت 56 میلیون و 200 هزار تومان عرضه می شود . قیمت کمتر این محصول نسبت به رقیبان کره اش به نوعی یک مزیت به حساب می آیند که با طراحی قابل قبول ترش در مقایسه با اکتیون تکمیل می گردد . آپشن های این خودر ورا نمی توان کامل و در حد یک خودرو نیمه لوکس دانست اما در حد خود و در نگاه سرنشینان نمی توان خلاء محسوسی را در آن یافت .

سنگ یانگ رکستون که مرتب خودرو د وسالی است حرف از واردات آن به ایران می زند ، بالاخره به دستان رامک خودرو افتاد و ورودش به ایران قطعی شد ، این SUV سایز بزگر که هرده هیوندای وراکروز و کیا موهاوی است در مقابل رقبای حدود 70 میلیون تومانی اش با قیمت 60 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می شود . ظرفیت رکستون 7 نفر است و در زمینه فنی همانند کایرون از پیشرانه 3.2 لیتری 220 اسب بخاری بهره می برد . رکستون در بین سه خودر ودیگر گروه سنگ یانگ از طراحی به مراتب زیباتری بهره می برد که البته بهترین در نوع خود نیست . این خودرو در زمینه آپشن نیز شامل توصیفاتی همانند کایرون می شود .

لازم به ذکر است ، رامک خودرو تمامی محصولاتش را شامل سه سال گارانتی یا 60 هزار کیلومتر کارکرد می کند .

محصول آینده رامک خودرو پس از جا افتادن در بازار ون رودیوس خواهد بود که از جمله ون های پرطرفدار در بازار های هدف سنگ یانگ کره است .

بد نیست بخوانید:
  • محمود رضا ذکاءاسدی

    فروردین ۱۰, ۱۳۹۰ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ
    به نظر اینجانب اکتیون میتواند بازار خوبی را داشته باشد چرا که با مقایسه ایی که کرده اید هم از سوزوکی هم از قشقایی بهتر است چرا که قشقایی و سوزوکی با داشتن قیمت بالاتر بخصوص قشقایی فقط از اسم بهره میبرند در صورتی که هیچکدام حتی یک سانروف و بسیاری از آپشنهای دیگر را هم ندارند . فقط مدیران محترم رامک خودرو باید بتوانند خدمات عالی و معرفی بهتر از این خودرو داشته باشند ونسبت به دادن نمایندگی در مراکز استانها اقدام کنند . چیزی که این روزها باید مدیر یک شرکت خودرویی بداند روشهای نوین فروش و ارتباط با مشتریان است . که متاسفانه در ایران توسط هیچکدام از خودرو سازان و واردکنندگان رعایت نمیشود . و اکثرا همان لحظه اول میخواهند جیبها را پر از پول کنند . برای همین است بلاهایی که به سر سیناد- کوراندو - و... امد در ایران زیاد است و بجای آن یک خودرو بی کیفیت از چین مثل چری و لیفان و ام وی ام و . . . جایگزین میگردند. امیدورام مسئولین محترم رامک حداقل برای زحماتی که خودشان کشیده اند تا این خودروها وارد بازار ایران بشوند ارزش قائل باشند و حداقل سابقه شرکت سانگ یانگ را خدایی ناکرده با عدم مدیریت در ایران با خطر روبه رو نکنند . چرا که سانگ یانگ سومین خودرو ساز کره جنوبی است و بسیار معتبر میباشد . به امید روزی که صنعت خودرو در ایران به این پیشرفتها برسد . در نهایت کمال تشکر را از کلیه مسئولین محترم شرکت رامک خودرو دارم .
  • نوید امیدی

    شهریور ۲۷, ۱۳۹۰ ساعت ۹:۵۲ ب.ظ
    پدر بنده در 25 تیر یک کایرون در نمایندگی سلامتیان اصفهان ثبت نام کردند که قرار بود حد اکثر در مدت 30 روز ماشین تحویل داده شود . ولی نزدیک دو ماه بعد خودرو به ما تحویل داده شد و متاسفانه هنوز این ماشین با مشکل شماره گذاری مواجه است و بدلیل مغایرت سند با برگه ی گمرک راهنمایی و رانندگی ماشین را شماره نمی کند و ما را در بلا تکلیفی گذاشته اند.
  • مهراد

    آذر ۱۷, ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ
    ازنظر کیفیت عالی وموتورتحت لیسانس بنز داره وفقط از نظرشکل زشت است. اگرسدان وکوپه و.......(کلاس بندی های دیگر) بیاورند موفق خواهد بود.
  • kyron

    اسفند ۲۴, ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۵ ب.ظ
    من یک کایرون دارم .از نظر من کایرون بینهایت عالیه اگه با بنز رقابت کنه فکر کنم چیزی کم نیاره /من خودم با ix55 مقایسه اش کردم و چند تا چیز مهم پیدا کردم که کایرون داره ولی ix55 نداره
  • س ب

    خرداد ۳۱, ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۷ ق.ظ
    باسلام
    من یکدستگاه کایرون گرفته ام ماشین بسیارخوبی است درمقایسه باماشین هائی مانند سورنتو وسانتافه که قبلا داشته ام خیلی بهتروسرتره .
    عدم موفقیت محصولات سانگ یانگ درایران درگذشته ضعف خدمات وپشتیبانی بودکه متاسفانه شرکت مرتب خودرو بنا به دلایل مختلف مدیریت خوبی دراین حوزه اعمال ننمود وباعث بدنامی این برند معتبرگردید.
    امیدوارم شرکت رامک خودرو باتوسعه نمایندگی ها وخدمات وهمچنین استفاده ازافراد متخصص درحوزه خدمات وبرنامه ریزی آموزشی برای متخصصین وتکنیسین های خود عملکردموفقی داشته باشد وراه مرتب خودرو راادامه ندهد وگرنه شکست قطعی وحتمی خواهدبود .
  • محمدرضا

    آبان ۱۷, ۱۳۹۱ ساعت ۱:۲۶ ب.ظ
    با اون تصادفی که من از موسو دیدم و سواری راحتی که داشتم ظاهر این سری برایم مهم نیست.
    از صحنه تصادف براتون بگم که موسو خرد به گارد ریل و بعد رفت در سمت مخالف جاده و از روبرو به وانت پیکان و بعد به پراید خرد وانت و پراید داغون شدن ولی موسو فقط گاردش به صورت کامل آسیب دید و مقدار خیلی کمی از لبه سپر شکسته شد
    خودتون قضاوت کنین...
    من خودم قبلا بلیزر داشتم خیلی باهاش حال کردم.
  • دکتر باقرپور

    دی ۵, ۱۳۹۱ ساعت ۹:۵۵ ب.ظ
    من کایرون دارم قابل قیاس همردیفاش نیست از لحاظ ظاهری و باطنی شرکت با من 52 ملیون با 18 قسط جمعا 69 ولی بعدا 85 میلیون گرفت که به همه ستم شد ولی باید بقیه را برگرداند تا مردم راضی باشند ممنون.
ضروری
ضروری - نمایش داده نمیشود


ضروری

اشتراک از طریق پست الکترونیک
با ثبت آدرس پست الکترونیک خود در لیست مشترکین میتوانید آخرین به روزرسانی های پایگاه را از طریق صندوق الکترونیکی خود دریافت کنید.
اشتراک از طریق خوراک
خروجی rss پایگاه را میتوانید از طریق مرورگر خود و یا دیگر ابزارهای کار با خوراک (فید) دریافت کرده و از آخرین به روزرسانی مطالب مطلع شوید.
اجرا و پشتیبانی:
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این پایگاه برای کادر نویسندگان و اعضای تیم طراحی و توسعه محفوظ میباشد. در صورت نقل مطلب از این پایگاه، لازم است پیوند به صفحه‌ی منبع ارجاع شود.