» قیمت انواع خودرو ایرانی و خارجی در بازار عراق !

۱۸ خرداد ۱۳۸۹ / مطالب ویژه، هفته نامه خودرو امروز، آخرین قیمت خودرو، جذاب و خواندنی / ۸,۳۵۱ بیننده /

ایران خودرو

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
پژو 206 تیپ 2 1400 2008 ایران 9.444.000
پژو 206 تیپ 6 1600 2008 ایران 11.900.000
پژو روآ سواری 1600 2008 ایران 6.800.000
پژو 405 1800 2008 ایران 8.300.000
پژو پارس 1800 2008 ایران 11.400.000
پژو پارس ای ال ایکس 1800 2008 ایران 13.100.000
پژو 206 صندوق دار وی9 1600 2008 ایران 13.100.000
پژو 206 صندوق دار وی 8 1600 2008 ایران 11.700.000
پژو 206 صندوق دار وی 1 1600 2008 ایران 11.200.000
سمند ال ایکس 1800 2009 ایران 11.800.000
سمند سریر 1800 2009 ایران 17.300.000
سمند سورن 1800 2009 ایران 13.300.000
سمند EL سواری 1800 2009 ایران 9.600.000

سایپا :

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
پراید صبا 1300 2008 ایران 6.926.000
سایپا 141 1300 2008 ایران 7.435.000
کیا ریو ال اس 1500 2008 ایران 10.109.000

تندر90 :

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
تندر 90 E0 1600 2009 ایران 11.000.000
تندر 90 E1 معمولی 1600 2009 ایران 12.200.000
تندر 90 E1 فول 1600 2009 ایران 12.600.000
تندر 90 E2 معمولی 1600 2009 ایران 12.800.000
تندر 90 E2 فول 1600 2009 ایران 13.700.000
رنو لوگان MCV هفت نفره 1600 2009 رومانی 14.400.000

محصولات پژو فرانسه : ( همه محصولات با گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند )

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
پژو 407 2000 2008 فرانسه 27.400.000
پژو کومبی 1400 2008 فرانسه 16.700.000
پژو 207 1600 2008 فرانسه 19.900.000
پژو پارتنر --- 2008 فرانسه 16.200.000
پژو Urban --- 2008 فرانسه 18.800.000
پژو 308 2000 2008 فرانسه 24.800.000

محصولات رنو فرانسه ( تولید شده و وارد شده از کره جنوبی ) :

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
رنو سفران اتوماتیک 2000 2009 کره جنوبی 17.800.000
رنو سفران اتوماتیک 2300 2009 کره جنوبی 21.500.000
رنو مگان دنده معمولی 1600 2009 کره جنوبی 18.800.000
رنو مگان دنده اتوماتیک 2000 2009 کره جنوبی 21.000.000
رنو کولیوس  اتوماتیک 2×4 2500 2009 کره جنوبی 26.500.000
رنو کولیوس اتوماتیک 4×4 2500 2009 کره جنوبی 28.900.000
رنو کانگو اتوماتیک --- 2009 کره جنوبی 15.300.000
رنو ترافیک فان دنده معمولی 2000 2009 کره جنوبی 24.500.000
رنو سیمبول اتوماتیک 1400 2009 کره جنوبی 15.300.000

* قیمت ها به صورت مستند و مابین سال های 2009 و 2010 در عراق هستند .

* همه ی قیمت ها از دینار به تومان تبدیل شده اند و واحد تبدیل دینار عراق به ریال ایران نیز با قیمت روز انجام گرفته است . قیمت خودرو ها نیز به بالا رند شده اند ، برای مثال اگر خرده قیمت یک خودرو 115 هزار تومان بود ، 200 هزار تومان درج شده است .

در مطلب بعدی قیمت محصولات نیسان ، چری ، هیوندای ، دوج ، میتسوبیشی و شورلت نیز درج خواهند شد . در راستای درج این مطلب پیشاپیش لازم به ذکر است چری A15 با پیشرانه 1.6 لیتری که جدیدا در ایران روی این خودرو نصب شده است و تحت عنوان ویانا به بازار عرضه خواهد شد در عراق 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و مستقیا از چین وارد این کشور می شود .

بد نیست بخوانید:
  • مسلم حمزه نژادی

    خرداد ۱۹, ۱۳۸۹ ساعت ۸:۱۰ ق.ظ
    جان؟! محصولات ایران خودرو چرا قیمتاش همچینه آخه... اصلا سر در نمیارم!
  • پدال

    خرداد ۱۹, ۱۳۸۹ ساعت ۸:۴۸ ق.ظ
    تعجبی نداره، مردم همه جای دنیا رو نمی شه که مثل ما گول زد.
    ممنون از افشاگریتون
  • میلاد

    خرداد ۱۹, ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۸ ق.ظ
    من فکر میکردم خیلی ارزونتر از این حرفها فروخته بشن ولی اینا که زیاد قیمت هاشون فرق نمیکنه
  • alireza

    خرداد ۱۹, ۱۳۸۹ ساعت ۳:۴۵ ب.ظ
    با سلام و تشکر
    من توی یک سری سایت ها قیمت مگان اتومات رو توی سلیمانیه 14000 دلار دیدم فکر کنم این قیمتها یکم بالاست
    در ضمن فکر نمیکنم با این قیمتها ایرانخودرو بتونه اونجا حتی در مقابل خودروهای چینی دوام بیاره چون کیفیت و تکنولوژی به کار رفته توی ماشینای ایرانخودرو یه فاجعه جهانی در صنعت مونتاژ کاریه
  • raha

    خرداد ۱۹, ۱۳۸۹ ساعت ۳:۵۶ ب.ظ
    این ها همه ریشه در این داره که حکومت از انحصاری کردن این صنعت سود عجیب و غریبی میبره و شک نداشته باشید دست از این کارش هم بر نمیداره
    مگر یادتون رفته جریان 20 درصد کاهش تعرفه واردات رو!!! فقط کافی است به یاد بیارید که چه کسانی با این طرح مخالفت کردند تا دستتون بیاد که این مسائل از کجا آب میخوره به کجا ها ختم میشه
    فقط کمی دقت لازم است
  • امیرحسین برخورداری

    خرداد ۱۹, ۱۳۸۹ ساعت ۵:۱۴ ب.ظ
    نکته ای که تو این قیمت ها قابل توجه اخلاف قیمت بین مدل های مختلفه که در این لیست کاهش پیدا کرده ، مثلا پارس معمولی و ELX در ایران بالای 4 میلیون تومان اختلاف دارند و در این لیست کمتر از 2 میلیون که نشان دهنده تلاش برای کسب حداکثر سود در ایران با توجه به تقاضاست .

    میلاد@ محصولات ایران خودرو که حداقل 3 تا 5 میلیون تفاوت قیمت دارند ، شما به چی میگید کم پس ؟! خوب ما در خودروسازی داخل کشورمون هم قطعات رو با قیمت بالا می سازیم پس مونتاژ در ایران بالاتر از کشوری مثل ترکیه در میاد و طبیعتا قیمت ها هم بالا هستند .

    alireza@ بازار سلیمانیه و اربیل کمی با خود بغداد و شهر های عراقی تفاوت دارد . ضمنا قیمت محصولات رنو ، پژو و دیگر خودرو های شرق آسیایی یا اروپایی به نسبت بازار هایی همچون امارات بالاتر هستند .
  • fry

    خرداد ۲۰, ۱۳۸۹ ساعت ۱:۱۵ ق.ظ
    سلام

    تو نظر سنجی قبلی من گفتم که ایرانی حقش خوب زندگی و خوب سوار شدنه.

    و گفتم همهی ماشینهای داخلی را صادر کنیم و به جاشون خودروی با کلاس

    وارد کنیم چون حق همهی ایرانی های نجیبه .
  • amir

    خرداد ۲۰, ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ
    خیلی ممنون امیر جان. حالا دیگه باید بیاد دوستان توجیح کنن که ما یعنی مردم بدبخت داریم جور صنعت ملی مونو از جونو خونو پولمون میدیم یعنی ماییم که داریم به پارس ای ال ایکس 12 میلیونی میدیم 22 میلیون به بهانه حمایت از صنعت داخلی حالا ما نخوایین از صنعت ملی حمایت بکنیم کیو باید ببینیم معلوم نیست!!!! جالبه نه! به قول دوستمون ببینید کیا از این صنعت حمایت کردن تو جریان تعرفه. نباید از این دزدی آشکار به هبچ بهانه ای حمایت کرد.
  • رها

    خرداد ۲۱, ۱۳۸۹ ساعت ۱:۴۵ ق.ظ
    یه دوستی دارم که میگه اگه بری پیش یه کشاورز و بهش بگی این که امروز وضعیت تو خوب نیست و مثلا محصولت مونده رو دستت علتش اینه که تو مملکت آزادی نیست! یا از خنده میترکه یا یکی میزنه تو گوشت که چرا مزخرف میگی!!
    امروز وضعیت خورو سازی ما هم همینه
    خدایی اگر این مملکت یه ذره حساب و کتاب داشت سر مسئله آتیش گرفتن پ‍ژو 405 میشد خاک ایرانخودرو رو به توبره کشید
    یا میشد سر کمربند ایمنی پراید ،سایپا را تا مدت ها نعطیل کرد
    اگر احترام به قانونی بود اگر........
    به هرحال هر جای کره خاکی که به حقوق ملت احترام نذارن و اجازه بیان بهشون داده نشه، میشه تو اون کشور یه ماشینی مثل پارس رو 20 میلیون هم داد ، یا اصلا بهشون اجازه ماشین سواری نداد
    یادمه یه بار همین سایت کارایران خبری زده بود که ایرانخودرو ازش شکایت کرده که چرا فلان خبر رو مثلا اون جوری زدی یا یه همچه چیزی!!!! دیگه شما بخوان حدیث مفصل....
    میخوام بگم تا زمانی که تو ایران در بر این پاشنه کنونی میچرخه انتظار بهبود بازار خودرو یک آرزوی شیرین اما تقریبا محاله
  • امیرحسین برخورداری

    خرداد ۲۱, ۱۳۸۹ ساعت ۲:۰۷ ق.ظ
    رها@
    ما چه جایگاهی در بین خودروسازان جهان داریم ؟ به کدام کشور شباهت داریم و کدام کشور را به عنوان الگوی صنعت خودروسازی مان انتخاب کرده ایم ؟ کدام یک در صنعت ما مد نظر است ؟ کیفیت یا کمیت ؟ مبنای قیت خودرو های ما چیست و اگر گران وارد می کنیم چرا ارزان تولید نمی کنیم تا اگر بار دیگر صحبت از کاهش تعرفه به میان آمد ترسان و لرزان کاهش تعرفه را مسخره و شتابزده بخوانیم ؟ همکاری چندین ساله ایران خودرو با پژو یک انتخاب نبوده بلکه یک اجبار از دوره سلطنت شاه بوده ! حال اگر مالزی را یک رقیب یا هم تراز صنعت خود بشناسیم می بینیم ، آن ها آینده ای روشن دارند و ما آینده ای بی برنامه ، بی هدف و بی تغییر !
    در این صنعت هستند افرادی که برایشان مهم است ایرانی چه باید سوار شود ، اما این افراد تحت مدیریت افراد دیگری هستند که این موضوع حتی در اولویت بندی شخصیشان هم جایی ندارد ... یکی از سازان بسیج یک اداره دولتی مدیر یک خودروسازی می شود ، خودرویی را رونمایی می کند و هزاران شرکت تابعه برای دوستانش در آن شرکت فراهم می کند و وقتی از آن شرکت می رود دیگر برای خود آدم بزرگی شده و تازه نتایج کارهایش رو می شود که همه این ها برای رضایت بالا دست هایش بوده و یک ظاهرسازی احمقانه برای مردم ایران که به واقع در طول تاریخ ثابت شده به اجبار با هر سازی که قدرتمندان می زنند ، می رقصند ...
  • مصطفی

    خرداد ۲۳, ۱۳۸۹ ساعت ۲:۱۲ ق.ظ
    بزرگترین مشکل ماشین و خودروسازی تو ایران قطعه سازها هستن ودر درجه دوم خودروسازها
    اونهم به خاطر نفوذ بسیار بالا و سرمایه داران رانتی تولید شده تو همون دولتهایی که خبر دارین هستش
    درست کردنش هم کار داره
    و شاید کمی کندتر از اونی که باید انجام بشه داره میشه
    حداقل بهتر از زمانی هست که پیکان میخریدن کیلومترشو خاموش میکردن 1سال بعد با کلی سود میفروختن و ایرانخودرو هم بدون جنجالهایی که الان هست پیکان هرروز بدتر از دیروز تحویل مردم میداد
  • سلام

    خرداد ۲۳, ۱۳۸۹ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ
    سلام! سرهنگ هاشمی از مسئولان راهنمایی و رانندگی کشور چند روز پیش در تلویزیون چنین گفت: "تولیدکنندگان خودرو در ایران هر چیزی را که دلشان می خواهد میسازند و به خورد مردم می دهند. در اروپا ماشین بدون ترمز ای بی اس را برای مرغداری هم نمی خرند. در اروپا جان انسانها برایشان ارزش دارد."
  • رها

    خرداد ۲۳, ۱۳۸۹ ساعت ۷:۰۳ ب.ظ
    به امیر حسین برخوزداری: خوشحالم که شما اینگونه فکر میکنی و مطمئنم اگر چندین سایت مثل کار ایران وجود داشت و اطلاعات مردم ما بالاتر میرفت و میدیدند و میدانستند که بر صنعت ما و بر مردم ما چه میگذرد در مقایسه با صنعت خودروسازی جهان و این سایتها اهرم هایی میشدند تا با آگاهی مطالبات مردم را بیان میکردند و اینگونه خودروسازان را تحت فار میگذاشتند -و البته اگر گوش شنوایی هم بود- وضعیت خودروسازی ما اینگونه اسفبار نبود

    اما به دوستی به نام مصطفی: شما گفته بودی علتش ایجاد رانت خواران در دولت هایی بوده که ما میدانیم. اگر فرض کنیم منظور شما دولت خاتمی بوده پس باید قبل از آن وضعیت خوب می بوده یعنی در دوره هاشمی میبایست خوب میبوده(که البته حتما میدونی که نبوده) و قبل تر از اون هم نبوده اما اگر منظورت اینه که نه همه دولت های قبلی دخیل بودند و فقط این دولت کریمه داره سر و سامانی به این وضعیت میده بت بگم که : برادر بزرگوار خوب شدن هر چیزی باید با نشانه ای همراه باشه و البته در این زمینه مطلقا نشانه ای وجود ندارد و اگر شما دلیلی برای این بهبود داری و بگی من رو خوشحال میکنی
    ما از اول انقلاب هرگز صنعت خودروسازی درستی نداشتیم و حتی قبل از اون هم نداشتیم
    به هر حال اگر رانتی بوده -که من هم میگم هست- اینجوری نیست که پایینی ها (قطعه سازان) بخورن و بالایی ها(تولید کنندگان و خودروسازان) نخورند ، بی شک هر چقدر به راس صنعت خودرو سازی نزدیک تر شویم سود ها و رانت ها گسترده تر خواهد شد
    در نهایت باید بگم تا زمانی که به حقوق مردم و جان و مال و شخصیت مردم حاکمیت احترمی نگذارد و در یک توهین آشکار پراید را 8 میلیون و با این شکل به مردم بده ، بدون که حتما رانت خوارها چه دولتی و چه غیر دولتی همچنان قدرتمند و سر پا و سرحالند. حال دولت احمدی میخواهد باشد، میخواهد خاتمی باشد یا هرکس دیگری
    به قول شاعر این خانه از پایبست ویران است
  • مصطفی

    خرداد ۲۳, ۱۳۸۹ ساعت ۹:۴۹ ب.ظ
    رانت خورها واسه دولت رفسنجانی هستن که تو دولت خاتمی سرمایه داری رانتی ادامه پیدا کرد و برخوردی نشد
    البته شاید بیشتر نشده باشن اما کم نشدن

    مبارزه با رانت خوارها هم عوافب سنگینی دربر داره و سریع پاسخگو نیست
    اما با مقایسه دوره های زمانی تفاوتهارو متوجه میشید
    شاید کم باشن تفاوتها از نظرتون اما مبارزه و جر و بحث ها بیشترن حداقل

    سیستم از پایه و اساس پر مصرف (و ناپاک) ایرانخودرو باید درست بشه
    چون حتی حقوق کارگراشون هم بسیار بالاس
    که حتی از لیسانسه تو آموزش و پرورش و نیروهای مصلح (سپاه و ارتش) هم بیشتره
  • سیاوش

    خرداد ۲۵, ۱۳۸۹ ساعت ۹:۳۲ ق.ظ
    قیمت ها خلی با ایران تفاوت نداره... فقط ایران خودرو داره بدجوری محصولاتش را تو ایران تو پاچمون میکنه
  • Ali

    خرداد ۲۹, ۱۳۸۹ ساعت ۲:۲۲ ب.ظ
    az ensaf nagzarim,
    moshkel sherkkathaye khodrosazi ba karegarao mohandesash nistan.
    moshkel eghtesade dolatie va yeki az bozorgtarin moshkel ha ham sabet negahdarie gheimate arz ke alan 10 sale hich taghire bozorgi nakarde. vali kharjha bara tolidkonandeh ha 3 barabar shode
  • ali

    تیر ۱۵, ۱۳۸۹ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ
    واله تا کی قراره به خاطر محصولات به شدت بی کیفیت ایران خودرو و سایر تولید کننده های داخلی پول بدیم معلوم نیست؟
    به قول دوستمون سر قضیه تعرفه خودرو معلوم شد کیا از این قضیه منتفع می شن تلویزیون هر روز اعلام می کنه چند نفر تو عراق به خاطر بمب گذاری کشته شدن ولی نمیگه بیشتر از اونها تو ایران بر اثر تصادفات رانندگی به علت بی کیفتی و نا امنی ماشین ها به کام مرگ میرن و هیچکی هم تو فکر نیست تو این چند سال فقط جون مردم ارزون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ارمین

    تیر ۱۶, ۱۳۸۹ ساعت ۹:۲۳ ق.ظ
    چرا این دله ها باید با این قیمت گرون تو پاچه مردم بدبخت ایران بکنین اخه تا کی باید مثل عقب مونده ها باشین چرا این همه دزدی میشه تو کشوری که مثلا کشور اسلامیه
  • مهدی

    شهریور ۳۱, ۱۳۸۹ ساعت ۵:۳۶ ب.ظ
    شرکت ... دزد خودرو ( ایران خودرو ) از هر وسیله و حربه کثیفی برای بالا نگه داشتن قیمت محصولاتش با وجود کیفیت افتضاح استفاده می کنه برای مثال چون می دونه که پژو پارس متقاضی زیادی داره و مردم پسند تره ، قیمتشو برده بالا که بازار سمند و پژو 405 رو از دست نده عده ای در ایران خودرو فقط مسئول طراحی و اجرایی ایده های کثیف برای قالب کردن خودرو های مورد نظر به مردم هستند . وگرنه به عنوان یک نمونه کوچک از بی نهایت حقه های کثیف ایران خودرو چرای باید بین 405 و پژو پارس معمولی اختلاف قیمت 3 تا 4 ملیونی باشه در صورتی که تفاوت فقط در طرح جلو و در صنوق عقب هست ؟ یعنی این تفاوت ها که اگر کسی اهل اسپرت کردن ماشین باشه با مبلقی نزدیک به 1 میلیون تومن می تونه پژو 405 رو به ظاهری شبیه به پارس تبدیل کنه اینقدر گرونه ؟؟؟ خدتون قضاوت کنید که چه اشغالی به دست مردم میدن !!!!!!!!
  • عرفان

    اسفند ۲۵, ۱۳۸۹ ساعت ۹:۲۶ ق.ظ
    دوستان چرا دعوا؟ خلایق هر چه لایق
  • سجاد

    اسفند ۲۸, ۱۳۸۹ ساعت ۹:۴۰ ب.ظ
    تنها راه از بین بردن بی کیفیتی محصولات خودرو سازی ایران اینه که این کنه های خون خور و دزد رو از بدن ملت و مردم بکشیم بیرون تا ملت یه نفسی بکشن و مهندسامون که تو دنیا زبان زد خاص و عام هستن بتونن برا کشورشون افتخار آفرین باشن به امید اون روز
  • مملکت مزخرف

    اردیبهشت ۶, ۱۳۹۰ ساعت ۶:۴۴ ب.ظ
    ما چه جایگاهی در بین خودروسازان جهان داریم ؟ به کدام کشور شباهت داریم و کدام کشور را به عنوان الگوی صنعت خودروسازی مان انتخاب کرده ایم ؟ کدام یک در صنعت ما مد نظر است ؟ کیفیت یا کمیت ؟ مبنای قیت خودرو های ما چیست و اگر گران وارد می کنیم چرا ارزان تولید نمی کنیم تا اگر بار دیگر صحبت از کاهش تعرفه به میان آمد ترسان و لرزان کاهش تعرفه را مسخره و شتابزده بخوانیم ؟
  • milad

    مرداد ۴, ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ
    البته قیمت ماشینا تو اربیل عراق خیلی پایین تر از ایناست.برای نمونه:مگان اتومات:13 میلیون تومن./به نقل از مجله ماشین.
  • AMIR

    مهر ۱۰, ۱۳۹۰ ساعت ۱:۵۹ ق.ظ
    ba salam mikhastam begam in gheymmate khodrohaye irani ke on bala neveshte shode dar keshvaare araq kamelan dorogh va eshtebast pejo pars sefr kilometr 9 tomane kesi negasham nemikone in gheymata az koja daromade 206 5 ela 6 tman peraid 3,5 toman vaghti mashin amrikaye sefr kilometr 2011 17 melion bashe mage melat divanean mahsole iran o bekharan na keyfiyat dare na rikhto ghiyafe
  • مهر نوش راد

    آذر ۱۵, ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۲ ق.ظ
    سلام دوستان سرمایه دار من . خدا رو شکر میکنم که ما اصلا چنین پولهایی رو نداریم که بخریم. به نظرم تاکسی های ما بهتر از همه این ماشنهاست .مثلا دو هزار تومن میدی یه مسیری طی میکنی .و دیگه لازم نیس این قیمتها رو بدیم تا ماشین داشته باشیم . اصلا میگم سوار ماشین هم نشیم بازم مشکل نداره
    خط یازده رو برای چی خدا داده ؟ به هر حال میگند اسوده منم که خر ندارم از قیمت جو خبر ندارم .بی خیالی بهتر از همه اینهاست . ضمنا اقا گیر ندید به ماشنهای خودمون . باور کنید بهتر از اینها رو نمیتونیم داشته باشیم .من اگر قرار باشه روزی ماشین داشته باشم همین ماشین مدل پایین پیکان مدل 47 رو بهتر می پسندم . موفق باشین .
  • amir

    دی ۶, ۱۳۹۰ ساعت ۴:۵۶ ب.ظ
    salam albate harcheghad mashin gerontar bashe to iran haghe melate irane chon az bas ke badbakhtan sedashon dar nemiyad
  • نوید

    دی ۱۰, ۱۳۹۰ ساعت ۱:۳۴ ق.ظ
    سلام هموطنان عزیز.
    به قول دوستمون(عرفان)خلایق هر چه لایق.تا روزی که سواری بدیم سوارمون میشن یعنی مجبورمون میکنن سواری بدیم.راهش رو یاد گرفتن از یه طرف نمیذارن ماشین ازادانه وارد شه از این طرفم هر چی اشغال بهمون تحمیل میشه ماشینائیم که وارد میشه اونقد گرون در میاد که هر کسی نمیتونه سوار شه.هر چی محصول بی کیفیت با قیمتای خیلی بالا وارد بازار مملکت خودمون میکنن از اون طرف چیزاِیی که یه ذره به درد میخوره رو مفت و مجانی میدن به کشورای دیگه که میتونه 2 تا دلیل داشته باشه یا میخان خود شیرینی کنن یا اینکه واقعا ملت رو دارن می دوشن!اینم از وضع خودرو سازیشون واقعا خجالت آوره!!!تو هیچ جای دنیا دیگه اینجوریشو ندیده بودیم.چراغی که به مسجد رواست به خانه حرام است!!!تا روزی که نذارن ماشین ازاد بیاد تو ایران هرچی بخوان سر این ملت بیچاره میارن!
    به امید اون روز!که فکر نمیکنم اینا همچی لطفی در حقمون بکنن مگر اینکه...
  • amirali

    مهر ۲۳, ۱۳۹۱ ساعت ۹:۲۲ ب.ظ
    اقا قیمت ها به روزه
  • sina

    دی ۱۶, ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۹ ب.ظ
    سلام دوستان
    فقط اینو میتونم بگم که در بروز رسانی قیمت دقیق باشیم خوبه!خودمونو به اون راه نزنیم!
  • محمدمهدی مرادی

    مرداد ۹, ۱۳۹۲ ساعت ۷:۵۹ ب.ظ
    ایران خودرو وسایپا خیلی ... هستند.
    با تشکر
  • حامد

    دی ۲۲, ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲ ب.ظ
    سلام
    اگه امکان داره قیمت فورد و شورلت رو هم بزارید ممنون میشم یا اگه برام بفرستین بدجور لازم دارم
ضروری
ضروری - نمایش داده نمیشود


ضروری

اشتراک از طریق پست الکترونیک
با ثبت آدرس پست الکترونیک خود در لیست مشترکین میتوانید آخرین به روزرسانی های پایگاه را از طریق صندوق الکترونیکی خود دریافت کنید.
اشتراک از طریق خوراک
خروجی rss پایگاه را میتوانید از طریق مرورگر خود و یا دیگر ابزارهای کار با خوراک (فید) دریافت کرده و از آخرین به روزرسانی مطالب مطلع شوید.
اجرا و پشتیبانی:
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این پایگاه برای کادر نویسندگان و اعضای تیم طراحی و توسعه محفوظ میباشد. در صورت نقل مطلب از این پایگاه، لازم است پیوند به صفحه‌ی منبع ارجاع شود.