» قیمت انواع خودرو ایرانی و خارجی در بازار عراق !

8 ژوئن 2010 / مطالب ویژه، هفته نامه خودرو امروز، آخرین قیمت خودرو، جذاب و خواندنی / ۸,۴۳۶ بیننده /

ایران خودرو

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
پژو 206 تیپ 2 1400 2008 ایران 9.444.000
پژو 206 تیپ 6 1600 2008 ایران 11.900.000
پژو روآ سواری 1600 2008 ایران 6.800.000
پژو 405 1800 2008 ایران 8.300.000
پژو پارس 1800 2008 ایران 11.400.000
پژو پارس ای ال ایکس 1800 2008 ایران 13.100.000
پژو 206 صندوق دار وی9 1600 2008 ایران 13.100.000
پژو 206 صندوق دار وی 8 1600 2008 ایران 11.700.000
پژو 206 صندوق دار وی 1 1600 2008 ایران 11.200.000
سمند ال ایکس 1800 2009 ایران 11.800.000
سمند سریر 1800 2009 ایران 17.300.000
سمند سورن 1800 2009 ایران 13.300.000
سمند EL سواری 1800 2009 ایران 9.600.000

سایپا :

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
پراید صبا 1300 2008 ایران 6.926.000
سایپا 141 1300 2008 ایران 7.435.000
کیا ریو ال اس 1500 2008 ایران 10.109.000

تندر90 :

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
تندر 90 E0 1600 2009 ایران 11.000.000
تندر 90 E1 معمولی 1600 2009 ایران 12.200.000
تندر 90 E1 فول 1600 2009 ایران 12.600.000
تندر 90 E2 معمولی 1600 2009 ایران 12.800.000
تندر 90 E2 فول 1600 2009 ایران 13.700.000
رنو لوگان MCV هفت نفره 1600 2009 رومانی 14.400.000

محصولات پژو فرانسه : ( همه محصولات با گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند )

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
پژو 407 2000 2008 فرانسه 27.400.000
پژو کومبی 1400 2008 فرانسه 16.700.000
پژو 207 1600 2008 فرانسه 19.900.000
پژو پارتنر --- 2008 فرانسه 16.200.000
پژو Urban --- 2008 فرانسه 18.800.000
پژو 308 2000 2008 فرانسه 24.800.000

محصولات رنو فرانسه ( تولید شده و وارد شده از کره جنوبی ) :

نوع خودرو حجم موتور(سی سی ) سال ساخت کشور سازنده قیمت در عراق
رنو سفران اتوماتیک 2000 2009 کره جنوبی 17.800.000
رنو سفران اتوماتیک 2300 2009 کره جنوبی 21.500.000
رنو مگان دنده معمولی 1600 2009 کره جنوبی 18.800.000
رنو مگان دنده اتوماتیک 2000 2009 کره جنوبی 21.000.000
رنو کولیوس  اتوماتیک 2×4 2500 2009 کره جنوبی 26.500.000
رنو کولیوس اتوماتیک 4×4 2500 2009 کره جنوبی 28.900.000
رنو کانگو اتوماتیک --- 2009 کره جنوبی 15.300.000
رنو ترافیک فان دنده معمولی 2000 2009 کره جنوبی 24.500.000
رنو سیمبول اتوماتیک 1400 2009 کره جنوبی 15.300.000

* قیمت ها به صورت مستند و مابین سال های 2009 و 2010 در عراق هستند .

* همه ی قیمت ها از دینار به تومان تبدیل شده اند و واحد تبدیل دینار عراق به ریال ایران نیز با قیمت روز انجام گرفته است . قیمت خودرو ها نیز به بالا رند شده اند ، برای مثال اگر خرده قیمت یک خودرو 115 هزار تومان بود ، 200 هزار تومان درج شده است .

در مطلب بعدی قیمت محصولات نیسان ، چری ، هیوندای ، دوج ، میتسوبیشی و شورلت نیز درج خواهند شد . در راستای درج این مطلب پیشاپیش لازم به ذکر است چری A15 با پیشرانه 1.6 لیتری که جدیدا در ایران روی این خودرو نصب شده است و تحت عنوان ویانا به بازار عرضه خواهد شد در عراق 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و مستقیا از چین وارد این کشور می شود .

بد نیست بخوانید:
  • مسلم حمزه نژادی

    ژوئن 9, 2010 ساعت 8:10 ق.ظ
    جان؟! محصولات ایران خودرو چرا قیمتاش همچینه آخه... اصلا سر در نمیارم!
  • پدال

    ژوئن 9, 2010 ساعت 8:48 ق.ظ
    تعجبی نداره، مردم همه جای دنیا رو نمی شه که مثل ما گول زد.
    ممنون از افشاگریتون
  • میلاد

    ژوئن 9, 2010 ساعت 10:28 ق.ظ
    من فکر میکردم خیلی ارزونتر از این حرفها فروخته بشن ولی اینا که زیاد قیمت هاشون فرق نمیکنه
  • alireza

    ژوئن 9, 2010 ساعت 3:45 ب.ظ
    با سلام و تشکر
    من توی یک سری سایت ها قیمت مگان اتومات رو توی سلیمانیه 14000 دلار دیدم فکر کنم این قیمتها یکم بالاست
    در ضمن فکر نمیکنم با این قیمتها ایرانخودرو بتونه اونجا حتی در مقابل خودروهای چینی دوام بیاره چون کیفیت و تکنولوژی به کار رفته توی ماشینای ایرانخودرو یه فاجعه جهانی در صنعت مونتاژ کاریه
  • raha

    ژوئن 9, 2010 ساعت 3:56 ب.ظ
    اين ها همه ريشه در اين داره كه حكومت از انحصاري كردن اين صنعت سود عجيب و غريبي ميبره و شك نداشته باشيد دست از اين كارش هم بر نميداره
    مگر يادتون رفته جريان 20 درصد كاهش تعرفه واردات رو!!! فقط كافي است به ياد بياريد كه چه كساني با اين طرح مخالفت كردند تا دستتون بياد كه اين مسائل از كجا آب ميخوره به كجا ها ختم ميشه
    فقط كمي دقت لازم است
  • امیرحسین برخورداری

    ژوئن 9, 2010 ساعت 5:14 ب.ظ
    نکته ای که تو این قیمت ها قابل توجه اخلاف قیمت بین مدل های مختلفه که در این لیست کاهش پیدا کرده ، مثلا پارس معمولی و ELX در ایران بالای 4 میلیون تومان اختلاف دارند و در این لیست کمتر از 2 میلیون که نشان دهنده تلاش برای کسب حداکثر سود در ایران با توجه به تقاضاست .

    میلاد@ محصولات ایران خودرو که حداقل 3 تا 5 میلیون تفاوت قیمت دارند ، شما به چی میگید کم پس ؟! خوب ما در خودروسازی داخل کشورمون هم قطعات رو با قیمت بالا می سازیم پس مونتاژ در ایران بالاتر از کشوری مثل ترکیه در میاد و طبیعتا قیمت ها هم بالا هستند .

    alireza@ بازار سلیمانیه و اربیل کمی با خود بغداد و شهر های عراقی تفاوت دارد . ضمنا قیمت محصولات رنو ، پژو و دیگر خودرو های شرق آسیایی یا اروپایی به نسبت بازار هایی همچون امارات بالاتر هستند .
  • fry

    ژوئن 10, 2010 ساعت 1:15 ق.ظ
    سلام

    تو نظر سنجی قبلی من گفتم که ایرانی حقش خوب زندگی و خوب سوار شدنه.

    و گفتم همهی ماشینهای داخلی را صادر کنیم و به جاشون خودروی با کلاس

    وارد کنیم چون حق همهی ایرانی های نجیبه .
  • amir

    ژوئن 10, 2010 ساعت 11:47 ق.ظ
    خیلی ممنون امیر جان. حالا دیگه باید بیاد دوستان توجیح کنن که ما یعنی مردم بدبخت داریم جور صنعت ملی مونو از جونو خونو پولمون میدیم یعنی ماییم که داریم به پارس ای ال ایکس 12 میلیونی میدیم 22 میلیون به بهانه حمایت از صنعت داخلی حالا ما نخوایین از صنعت ملی حمایت بکنیم کیو باید ببینیم معلوم نیست!!!! جالبه نه! به قول دوستمون ببینید کیا از این صنعت حمایت کردن تو جریان تعرفه. نباید از این دزدی آشکار به هبچ بهانه ای حمایت کرد.
  • رها

    ژوئن 11, 2010 ساعت 1:45 ق.ظ
    يه دوستي دارم كه ميگه اگه بري پيش يه كشاورز و بهش بگي اين كه امروز وضعيت تو خوب نيست و مثلا محصولت مونده رو دستت علتش اينه كه تو مملكت آزادي نيست! يا از خنده ميتركه يا يكي ميزنه تو گوشت كه چرا مزخرف ميگي!!
    امروز وضعيت خورو سازي ما هم همينه
    خدايي اگر اين مملكت يه ذره حساب و كتاب داشت سر مسئله آتيش گرفتن پ‍ژو 405 ميشد خاك ايرانخودرو رو به توبره كشيد
    يا ميشد سر كمربند ايمني پرايد ،سايپا را تا مدت ها نعطيل كرد
    اگر احترام به قانوني بود اگر........
    به هرحال هر جاي كره خاكي كه به حقوق ملت احترام نذارن و اجازه بيان بهشون داده نشه، ميشه تو اون كشور يه ماشيني مثل پارس رو 20 ميليون هم داد ، يا اصلا بهشون اجازه ماشين سواري نداد
    يادمه يه بار همين سايت كارايران خبري زده بود كه ايرانخودرو ازش شكايت كرده كه چرا فلان خبر رو مثلا اون جوري زدي يا يه همچه چيزي!!!! ديگه شما بخوان حديث مفصل....
    ميخوام بگم تا زماني كه تو ايران در بر اين پاشنه كنوني ميچرخه انتظار بهبود بازار خودرو يك آرزوي شيرين اما تقريبا محاله
  • امیرحسین برخورداری

    ژوئن 11, 2010 ساعت 2:07 ق.ظ
    رها@
    ما چه جایگاهی در بین خودروسازان جهان داریم ؟ به کدام کشور شباهت داریم و کدام کشور را به عنوان الگوی صنعت خودروسازی مان انتخاب کرده ایم ؟ کدام یک در صنعت ما مد نظر است ؟ کیفیت یا کمیت ؟ مبنای قیت خودرو های ما چیست و اگر گران وارد می کنیم چرا ارزان تولید نمی کنیم تا اگر بار دیگر صحبت از کاهش تعرفه به میان آمد ترسان و لرزان کاهش تعرفه را مسخره و شتابزده بخوانیم ؟ همکاری چندین ساله ایران خودرو با پژو یک انتخاب نبوده بلکه یک اجبار از دوره سلطنت شاه بوده ! حال اگر مالزی را یک رقیب یا هم تراز صنعت خود بشناسیم می بینیم ، آن ها آینده ای روشن دارند و ما آینده ای بی برنامه ، بی هدف و بی تغییر !
    در این صنعت هستند افرادی که برایشان مهم است ایرانی چه باید سوار شود ، اما این افراد تحت مدیریت افراد دیگری هستند که این موضوع حتی در اولویت بندی شخصیشان هم جایی ندارد ... یکی از سازان بسیج یک اداره دولتی مدیر یک خودروسازی می شود ، خودرویی را رونمایی می کند و هزاران شرکت تابعه برای دوستانش در آن شرکت فراهم می کند و وقتی از آن شرکت می رود دیگر برای خود آدم بزرگی شده و تازه نتایج کارهایش رو می شود که همه این ها برای رضایت بالا دست هایش بوده و یک ظاهرسازی احمقانه برای مردم ایران که به واقع در طول تاریخ ثابت شده به اجبار با هر سازی که قدرتمندان می زنند ، می رقصند ...
  • مصطفی

    ژوئن 13, 2010 ساعت 2:12 ق.ظ
    بزرگترین مشکل ماشین و خودروسازی تو ایران قطعه سازها هستن ودر درجه دوم خودروسازها
    اونهم به خاطر نفوذ بسیار بالا و سرمایه داران رانتی تولید شده تو همون دولتهایی که خبر دارین هستش
    درست کردنش هم کار داره
    و شاید کمی کندتر از اونی که باید انجام بشه داره میشه
    حداقل بهتر از زمانی هست که پیکان میخریدن کیلومترشو خاموش میکردن 1سال بعد با کلی سود میفروختن و ایرانخودرو هم بدون جنجالهایی که الان هست پیکان هرروز بدتر از دیروز تحویل مردم میداد
  • سلام

    ژوئن 13, 2010 ساعت 8:21 ق.ظ
    سلام! سرهنگ هاشمی از مسئولان راهنمایی و رانندگی کشور چند روز پیش در تلویزیون چنین گفت: "تولیدکنندگان خودرو در ایران هر چیزی را که دلشان می خواهد میسازند و به خورد مردم می دهند. در اروپا ماشین بدون ترمز ای بی اس را برای مرغداری هم نمی خرند. در اروپا جان انسانها برایشان ارزش دارد."
  • رها

    ژوئن 13, 2010 ساعت 7:03 ب.ظ
    به امير حسين برخوزداري: خوشحالم كه شما اينگونه فكر ميكني و مطمئنم اگر چندين سايت مثل كار ايران وجود داشت و اطلاعات مردم ما بالاتر ميرفت و ميديدند و ميدانستند كه بر صنعت ما و بر مردم ما چه ميگذرد در مقايسه با صنعت خودروسازي جهان و اين سايتها اهرم هايي ميشدند تا با آگاهي مطالبات مردم را بيان ميكردند و اينگونه خودروسازان را تحت فار ميگذاشتند -و البته اگر گوش شنوايي هم بود- وضعيت خودروسازي ما اينگونه اسفبار نبود

    اما به دوستي به نام مصطفي: شما گفته بودي علتش ايجاد رانت خواران در دولت هايي بوده كه ما ميدانيم. اگر فرض كنيم منظور شما دولت خاتمي بوده پس بايد قبل از آن وضعيت خوب مي بوده يعني در دوره هاشمي ميبايست خوب ميبوده(كه البته حتما ميدوني كه نبوده) و قبل تر از اون هم نبوده اما اگر منظورت اينه كه نه همه دولت هاي قبلي دخيل بودند و فقط اين دولت كريمه داره سر و ساماني به اين وضعيت ميده بت بگم كه : برادر بزرگوار خوب شدن هر چيزي بايد با نشانه اي همراه باشه و البته در اين زمينه مطلقا نشانه اي وجود ندارد و اگر شما دليلي براي اين بهبود داري و بگي من رو خوشحال ميكني
    ما از اول انقلاب هرگز صنعت خودروسازي درستي نداشتيم و حتي قبل از اون هم نداشتيم
    به هر حال اگر رانتي بوده -كه من هم ميگم هست- اينجوري نيست كه پاييني ها (قطعه سازان) بخورن و بالايي ها(توليد كنندگان و خودروسازان) نخورند ، بي شك هر چقدر به راس صنعت خودرو سازي نزديك تر شويم سود ها و رانت ها گسترده تر خواهد شد
    در نهايت بايد بگم تا زماني كه به حقوق مردم و جان و مال و شخصيت مردم حاكميت احترمي نگذارد و در يك توهين آشكار پرايد را 8 ميليون و با اين شكل به مردم بده ، بدون كه حتما رانت خوارها چه دولتي و چه غير دولتي همچنان قدرتمند و سر پا و سرحالند. حال دولت احمدي ميخواهد باشد، ميخواهد خاتمي باشد يا هركس ديگري
    به قول شاعر اين خانه از پايبست ويران است
  • مصطفی

    ژوئن 13, 2010 ساعت 9:49 ب.ظ
    رانت خورها واسه دولت رفسنجانی هستن که تو دولت خاتمی سرمایه داری رانتی ادامه پیدا کرد و برخوردی نشد
    البته شاید بیشتر نشده باشن اما کم نشدن

    مبارزه با رانت خوارها هم عوافب سنگینی دربر داره و سریع پاسخگو نیست
    اما با مقایسه دوره های زمانی تفاوتهارو متوجه میشید
    شاید کم باشن تفاوتها از نظرتون اما مبارزه و جر و بحث ها بیشترن حداقل

    سیستم از پایه و اساس پر مصرف (و ناپاک) ایرانخودرو باید درست بشه
    چون حتی حقوق کارگراشون هم بسیار بالاس
    که حتی از لیسانسه تو آموزش و پرورش و نیروهای مصلح (سپاه و ارتش) هم بیشتره
  • سياوش

    ژوئن 15, 2010 ساعت 9:32 ق.ظ
    قيمت ها خلي با ايران تفاوت نداره... فقط ايران خودرو داره بدجوري محصولاتش را تو ايران تو پاچمون ميكنه
  • Ali

    ژوئن 19, 2010 ساعت 2:22 ب.ظ
    az ensaf nagzarim,
    moshkel sherkkathaye khodrosazi ba karegarao mohandesash nistan.
    moshkel eghtesade dolatie va yeki az bozorgtarin moshkel ha ham sabet negahdarie gheimate arz ke alan 10 sale hich taghire bozorgi nakarde. vali kharjha bara tolidkonandeh ha 3 barabar shode
  • ali

    جولای 6, 2010 ساعت 1:28 ب.ظ
    واله تا کی قراره به خاطر محصولات به شدت بی کیفیت ایران خودرو و سایر تولید کننده های داخلی پول بدیم معلوم نیست؟
    به قول دوستمون سر قضیه تعرفه خودرو معلوم شد کیا از این قضیه منتفع می شن تلویزیون هر روز اعلام می کنه چند نفر تو عراق به خاطر بمب گذاری کشته شدن ولی نمیگه بیشتر از اونها تو ایران بر اثر تصادفات رانندگی به علت بی کیفتی و نا امنی ماشین ها به کام مرگ میرن و هیچکی هم تو فکر نیست تو این چند سال فقط جون مردم ارزون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ارمین

    جولای 7, 2010 ساعت 9:23 ق.ظ
    چرا این دله ها باید با این قیمت گرون تو پاچه مردم بدبخت ایران بکنین اخه تا کی باید مثل عقب مونده ها باشین چرا این همه دزدی میشه تو کشوری که مثلا کشور اسلامیه
  • مهدی

    سپتامبر 22, 2010 ساعت 5:36 ب.ظ
    شرکت ... دزد خودرو ( ایران خودرو ) از هر وسیله و حربه کثیفی برای بالا نگه داشتن قیمت محصولاتش با وجود کیفیت افتضاح استفاده می کنه برای مثال چون می دونه که پژو پارس متقاضی زیادی داره و مردم پسند تره ، قیمتشو برده بالا که بازار سمند و پژو 405 رو از دست نده عده ای در ایران خودرو فقط مسئول طراحی و اجرایی ایده های کثیف برای قالب کردن خودرو های مورد نظر به مردم هستند . وگرنه به عنوان یک نمونه کوچک از بی نهایت حقه های کثیف ایران خودرو چرای باید بین 405 و پژو پارس معمولی اختلاف قیمت 3 تا 4 ملیونی باشه در صورتی که تفاوت فقط در طرح جلو و در صنوق عقب هست ؟ یعنی این تفاوت ها که اگر کسی اهل اسپرت کردن ماشین باشه با مبلقی نزدیک به 1 میلیون تومن می تونه پژو 405 رو به ظاهری شبیه به پارس تبدیل کنه اینقدر گرونه ؟؟؟ خدتون قضاوت کنید که چه اشغالی به دست مردم میدن !!!!!!!!
  • عرفان

    مارس 16, 2011 ساعت 9:26 ق.ظ
    دوستان چرا دعوا؟ خلايق هر چه لايق
  • سجاد

    مارس 19, 2011 ساعت 9:40 ب.ظ
    تنها راه از بین بردن بی کیفیتی محصولات خودرو سازی ایران اینه که این کنه های خون خور و دزد رو از بدن ملت و مردم بکشیم بیرون تا ملت یه نفسی بکشن و مهندسامون که تو دنیا زبان زد خاص و عام هستن بتونن برا کشورشون افتخار آفرین باشن به امید اون روز
  • مملکت مزخرف

    آوریل 26, 2011 ساعت 6:44 ب.ظ
    ما چه جایگاهی در بین خودروسازان جهان داریم ؟ به کدام کشور شباهت داریم و کدام کشور را به عنوان الگوی صنعت خودروسازی مان انتخاب کرده ایم ؟ کدام یک در صنعت ما مد نظر است ؟ کیفیت یا کمیت ؟ مبنای قیت خودرو های ما چیست و اگر گران وارد می کنیم چرا ارزان تولید نمی کنیم تا اگر بار دیگر صحبت از کاهش تعرفه به میان آمد ترسان و لرزان کاهش تعرفه را مسخره و شتابزده بخوانیم ؟
  • milad

    جولای 26, 2011 ساعت 10:23 ق.ظ
    البته قیمت ماشینا تو اربیل عراق خیلی پایین تر از ایناست.برای نمونه:مگان اتومات:13 میلیون تومن./به نقل از مجله ماشین.
  • AMIR

    اکتبر 2, 2011 ساعت 1:59 ق.ظ
    ba salam mikhastam begam in gheymmate khodrohaye irani ke on bala neveshte shode dar keshvaare araq kamelan dorogh va eshtebast pejo pars sefr kilometr 9 tomane kesi negasham nemikone in gheymata az koja daromade 206 5 ela 6 tman peraid 3,5 toman vaghti mashin amrikaye sefr kilometr 2011 17 melion bashe mage melat divanean mahsole iran o bekharan na keyfiyat dare na rikhto ghiyafe
  • مهر نوش راد

    دسامبر 6, 2011 ساعت 12:22 ق.ظ
    سلام دوستان سرمایه دار من . خدا رو شکر میکنم که ما اصلا چنین پولهایی رو نداریم که بخریم. به نظرم تاکسی های ما بهتر از همه این ماشنهاست .مثلا دو هزار تومن میدی یه مسیری طی میکنی .و دیگه لازم نیس این قیمتها رو بدیم تا ماشین داشته باشیم . اصلا میگم سوار ماشین هم نشیم بازم مشکل نداره
    خط یازده رو برای چی خدا داده ؟ به هر حال میگند اسوده منم که خر ندارم از قیمت جو خبر ندارم .بی خیالی بهتر از همه اینهاست . ضمنا اقا گیر ندید به ماشنهای خودمون . باور کنید بهتر از اینها رو نمیتونیم داشته باشیم .من اگر قرار باشه روزی ماشین داشته باشم همین ماشین مدل پایین پیکان مدل 47 رو بهتر می پسندم . موفق باشین .
  • amir

    دسامبر 27, 2011 ساعت 4:56 ب.ظ
    salam albate harcheghad mashin gerontar bashe to iran haghe melate irane chon az bas ke badbakhtan sedashon dar nemiyad
  • نوید

    دسامبر 31, 2011 ساعت 1:34 ق.ظ
    سلام هموطنان عزیز.
    به قول دوستمون(عرفان)خلایق هر چه لایق.تا روزی که سواری بدیم سوارمون میشن یعنی مجبورمون میکنن سواری بدیم.راهش رو یاد گرفتن از یه طرف نمیذارن ماشین ازادانه وارد شه از این طرفم هر چی اشغال بهمون تحمیل میشه ماشینائیم که وارد میشه اونقد گرون در میاد که هر کسی نمیتونه سوار شه.هر چی محصول بی کیفیت با قیمتای خیلی بالا وارد بازار مملکت خودمون میکنن از اون طرف چیزاِیی که یه ذره به درد میخوره رو مفت و مجانی میدن به کشورای دیگه که میتونه 2 تا دلیل داشته باشه یا میخان خود شیرینی کنن یا اینکه واقعا ملت رو دارن می دوشن!اینم از وضع خودرو سازیشون واقعا خجالت آوره!!!تو هیچ جای دنیا دیگه اینجوریشو ندیده بودیم.چراغی که به مسجد رواست به خانه حرام است!!!تا روزی که نذارن ماشین ازاد بیاد تو ایران هرچی بخوان سر این ملت بیچاره میارن!
    به امید اون روز!که فکر نمیکنم اینا همچی لطفی در حقمون بکنن مگر اینکه...
  • amirali

    اکتبر 14, 2012 ساعت 9:22 ب.ظ
    اقا قیمت ها به روزه
  • sina

    ژانویه 5, 2013 ساعت 10:19 ب.ظ
    سلام دوستان
    فقط اینو میتونم بگم که در بروز رسانی قیمت دقیق باشیم خوبه!خودمونو به اون راه نزنیم!
  • محمدمهدی مرادی

    جولای 31, 2013 ساعت 7:59 ب.ظ
    ایران خودرو وسایپا خیلی ... هستند.
    با تشکر
  • حامد

    ژانویه 12, 2014 ساعت 10:42 ب.ظ
    سلام
    اگه امکان داره قیمت فورد و شورلت رو هم بزارید ممنون میشم یا اگه برام بفرستین بدجور لازم دارم
  • محمد

    جولای 28, 2014 ساعت 12:34 ق.ظ
    ما اصلا این ماشین ها را در کردستان عراق نداریم, موقعی که تاکسی های ما دوج و تویوتا کمری و تویوتا کرولا می با شند و مازدا 6 را هم به علت کیفیت کم ارزشی ندارد در جامعه دیگر چه نیازی به ابو تیاره های پراید و پزو و رنو داریم
  • محمد

    جولای 28, 2014 ساعت 1:23 ب.ظ
    قیمت شورلت کامرو در کردستان عراق 24 میلیون دینار است که حدود 50 میلیون تومان است
  • ممد

    دسامبر 14, 2014 ساعت 2:41 ب.ظ
    سلام ما تازه از کربلا اومدیم اونجا از یک عراقی که فارسی بلد بود پرسیدیم گفت پراید میخریم 2ملیون 900هزار تومان چرا میگی هفتمن
ضروری
ضروری - نمایش داده نمیشود


ضروری

اشتراک از طریق پست الکترونیک
با ثبت آدرس پست الکترونیک خود در لیست مشترکین میتوانید آخرین به روزرسانی های پایگاه را از طریق صندوق الکترونیکی خود دریافت کنید.
اشتراک از طریق خوراک خروجی rss پایگاه را میتوانید از طریق مرورگر خود و یا دیگر ابزارهای کار با خوراک (فید) دریافت کرده و از آخرین به روزرسانی مطالب مطلع شوید.

اجرا و پشتیبانی:

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این پایگاه برای کادر نویسندگان و اعضای تیم طراحی و توسعه محفوظ میباشد. در صورت نقل مطلب از این پایگاه، لازم است پیوند به صفحه‌ی منبع ارجاع شود.