» هیوندای ورنا و آوانته ۲۰۱۱

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ / مطالب ویژه، خودرو های کره ای / ۴,۲۲۰ بیننده /

هیوندای آوانته 2011 :

آوانته 2011 جنگجویی است که در خاک کره و در نمایشگاه بوسان 2010 رونمایی شد . هیوندای از سال 1990 که برند الانترا/آوانته را به جهان معرفی کرد تا کنون موفق به فروش 6 میلیون دستگاه از این خودرو شده است . مسئول بازاریابی جهانی هیوندای معتقد است طراحی جدید آوانته بار دیگر ، تعریفی جدید برای خودرو های هم کلاس آوانته به همراه خواهد آورد و همه به تبعیت از این خودرو اسپرت و شکیل به خطوط رویایی رو خواهند آورد . آوانته از یک پیشرانه 1.6 لیتری از سری موتور های گاما با توان 138 اسب بخار بهره خواهد برد که نسبت به خودرو های هم کلاسش 10 درصد کم مصرف تر است .

آپشن های این خودرو متوسط نیمه لوکس در مدل 2011 پا را فراتر از همیشه گذاشته و پذیرای گیربکس 6 دنده اتوماتیک هیوندای و سیستم 4WD برای این خودرو است . هیوندای حتی صندلی های گرم شونده برای سرنشینان عقب و صفحه نمایشگر با تکنولوژی جدید برای داخل آوانته را نیز وعده داده است . این اولین بار است که هیوندای برند آوانته را از الانترا مجزا میکند و این موضوع نشانگر مورد توجه بودن بازار های آسیایی بیش از بازار های اروپایی برای هیوندای است .

هیوندای ورنا 2011 :

ورنا 2011 ، سومین خودرو در راستای طرح 5 ساله هیوندای برای فتح بازار چین و عرضه تعریفی جدید از کیفیت در این کشور پر تقاضا است . این خودرو برای اولین بار از سری موتور های جدید هیوندای با نام گاما بهره می برد که در دو حجم 1.6 و 1.4 لیتری با حداکثر توان های 121 و 105 اسب بخار عرضه خواهند شد .ورنای جدید در سیستم فنی اش از سیستم CVVT و آلترناتور هوشمند استفاده می کند و سیستم تهویه و فرمان آن نیز در مدل 2011 با کمپرسور جدید و موتور برقی مجزا طراحی شده اند . موتور 1.4 لیتری تنها برای کاهش قیمت این خودرو روی آن نصب شده که در واقع انتخاب بسیار مناسب تری نسبت به موتور 1.6 لیتری نیز می باشد . این پیشرانه که 105 اسب بخار قدرت دارد با دو گیربکس 5 دنده دستی و 4 دنده اتوماتیک عرضه خواهد شد که در نوع دستی مصرف ترکیبی آن 5.7 لیتر در 100 کیلومتر و در نوع اتوماتیک 6.2 لیتر در 100 کیلومتر است .

این خودرو از شاسی جدیدی با ارتفاع پایین تر بهره می برد و در تست تصادف موسسه CNCAP چین توانسته تمامی 5 ستاره را کسب کند و خود را برای بازار هدفش یعنی چین کاملا ایده آل و بدون نقص نشان دهد .

هنوز قیمت دقیقی برای این خودرو مشخص نشده اما پیش بینی می شود هیوندای قیمتی به مراتب رقابتی تر نسبت به فورد فیستا را برای ورنای جدید برگزیند .

بد نیست بخوانید:
  • a-x1

    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۷ ب.ظ
    eh!
    cheH jalebeH
    oon afanteho fernaie ke to irane pas male ahde vaikiGha AST!

    :)
  • saeed

    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۸۹ ساعت ۱:۲۰ ب.ظ
    باتشکر از شما که هیچ یک از عکس ها نشون نداد (نه با fire fox و نه با IE )
  • تیرداد

    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۸۹ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ
    ای وای اینا چقدر بهتر از این مدل حال حاضرشونن a-x1 اون دو مدلی که در داخل کشور یک اتاق قدیمی تر از مدل فعلیه که در بازار جهانی وجود داره ان شا.الله با تایید مدیریت سایت به زودی تست مدل حال حاضر الانترا رو در همین سایت می خونید
  • امیرحسین برخورداری

    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۸۹ ساعت ۲:۵۶ ب.ظ
    ُسعید@ عکس ها در سرور همیشگی و بدون مشکل میزبانی همه ی تصاویر سایت آپلود شده اند . در صورتی که دوستان دیگر هم برای دیدن تصاویر مشکل دارند در همین قسمت اطلاع بدهید .
  • حسین

    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۸۹ ساعت ۳:۲۴ ب.ظ
    سلام مدیر محترم ممنونم ازسایت مفید شما یک نکته جالب توجه من را جلب کرد توی نظر سنجی شما بین پراید روآ ام وی ام ... تعجب می کنم برخی بر اکثر عدم آگاهی هست به پراید و روآ رای می دهند من هر سه آنها را داشتم
    روآ که آشغالترین ماشین ایرانه ولی ام وی ام از همه بهتر هست که نگرش داشتم حرف ندارد دوساله دارم خیلی سره از آن دو !!!....
  • امیرحسین برخورداری

    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۸۹ ساعت ۳:۵۹ ب.ظ
    حسین@ من هم با نظر شما در مورد نظرسنجی های سایت موافقم اما خوب شرایط این نظرسنجی مثل همه ی نظرسنجی های دیگر در رسانه های مختلف است به هر حال این نظرات ، نظرات اشخاصی است که پیگیر حوزه خودرو هستند . شاید همه آن ها تجربه سواری با این سه خودرو را نداشته باشند اما دلایل شخصی خود را برای رای دارند . نظر شخصی بنده رو هم اگه بخواید توی مقایسه سواری که با ام وی ام ، هفی لوبو و دوو ماتیز داشتم از رانندگی با ام وی ام لذت بردم و اون رو نسبت به قیمتش برتر از پراید و روآ میدونم .
  • meHDi

    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۷ ب.ظ
    Hyuondai aslan abadan be HICh vaJH
    arzeshe pol dadanoo nadare
    che verna che avante Che...
  • مسلم حمزه نژادی

    اردیبهشت ۳۱, ۱۳۸۹ ساعت ۴:۴۸ ب.ظ
    فقط سمند ال ایسک و لا غیر... :o
  • saeed

    خرداد ۱, ۱۳۸۹ ساعت ۱:۰۸ ب.ظ
    سلام خواستم بگم مشکل عکس ها حل شد.
    راستی
    ایران خودرو بالاخره می خواهد این خودرو تازه رو تولید کنه؟ رانا رو می گم!

    اخه من به تازگی تو اون یکی سایتتون عکس خط تولید رانا رو دیدم!!!

    اینم از ادرس:

    http://asrekhodro.com/Controls/NewsPhoto.aspx?Nid=3226
  • حسام

    شهریور ۵, ۱۳۸۹ ساعت ۹:۴۶ ب.ظ
    خدایا یه آدم خیر پیدا نمیشه یکی از اینا واسم بخره
  • شکوفه

    شهریور ۱۱, ۱۳۸۹ ساعت ۱:۱۰ ق.ظ
    سلام ...
    خب اینکه با اون آوانته ى تو بازار خیلى فرق میکنه که !
    من اگر بخوام عکس داخل ماشین و تجهیزات و صندوق آوانته ى بازار فعلى رو ببینم باید چیکار کـنم ؟ عکس درست حسابى ازش پیدا نکردم :(

    یه سوال دیگه ! فکر میکنید این چه قیمتى داره ؟ ...
  • شاهین

    مرداد ۱۱, ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۸ ب.ظ
    با سلام
    واقعا هیچ کدوم از ماشینای ایران خودرو و سایپا بدرد بخور نیستن ما مجبوریم که این دمده هارا میخریم وگرنه این عدالت نیس که ماشین دمده را با قیمت گزاف بچپونی به مردم خودت واقعا ظلمه نهایت ظلم یعنی همین
ضروری
ضروری - نمایش داده نمیشود


ضروری

اشتراک از طریق پست الکترونیک
با ثبت آدرس پست الکترونیک خود در لیست مشترکین میتوانید آخرین به روزرسانی های پایگاه را از طریق صندوق الکترونیکی خود دریافت کنید.
اشتراک از طریق خوراک
خروجی rss پایگاه را میتوانید از طریق مرورگر خود و یا دیگر ابزارهای کار با خوراک (فید) دریافت کرده و از آخرین به روزرسانی مطالب مطلع شوید.
اجرا و پشتیبانی:
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این پایگاه برای کادر نویسندگان و اعضای تیم طراحی و توسعه محفوظ میباشد. در صورت نقل مطلب از این پایگاه، لازم است پیوند به صفحه‌ی منبع ارجاع شود.